Případ 3: nové prodejní kanály

Princip masaledo – einen Onlineshop neue Vertriebswege

 

Annett 

Annett zrealizovala před několika lety svůj obchodní nápad, a sice vytvoření e-shopu na čokoládu a pralinky. Jakožto vyučená technoložka cukrovinek vyvíjí dobou zapomenuté receptury s nejrůznějšími příchutěmi. Kromě toho vyrábí čokoládu v rozmanitých formách. Celý sortiment Annett prodává výhradně prostřednictvím e-shopu. Za tímto účelem hledá kompetentního partnera, který ji podpoří při budování odbytového systému.

Díky společnosti marketing-friends s.r.o. má Annett po svém boku partnera, který disponuje již stávající odbytovou sítí. Provedeme analýzu cílové skupiny a poradíme jí, které nové odbytové kanály přicházejí v úvahu. Přitom společně vypracujeme online marketingovou strategii včetně kampaně na sociálních médiích.

Reference: masaledo e-shop pro topenářský a sanitární obor

Ten, kdo staví nebo opravuje dům, si musí předem rozvrhnout každou místnost. Většina stavebníků by si chtěla splnit sen a postavit vlastní bydlení pro rodinu. Jedna z nejdůležitějších místností je koupelna. V e-shopu masaleda pro topenářskou a sanitární techniku naleznete všechno potřebné k realizaci koupelny dle Vašich snů.

Společnost marketing-friends s.r.o. zoptimalizovala e-shop masaledo pro topenářskou a sanitární oblast. To zahrnovalo nejen texty optimalizované pro vyhledávače, nýbrž i restrukturalizaci a uvedení e-shopu ve známost. Za tímto účelem využívá marketing-friends s.r.o. prodejní síť v oblasti B2B s adresovým portfoliem čítajícím více než 300.000 adres.

K projektu

 
Google Analytics deaktivieren